ویژه نامه جام جهانی مشرق - جام بیستم هم با تمام هیجاناتش، اشکها و لبخندهایش به آخر خط رسید و با حک شدن ستاره چهارم روی پیراهن آلمان به تاریخ پیوست.
پوشش اخبار و حواشی رویدادی به این عظمت و بیشمار یک فضای رقابتی را میان رسانههای مکتوب و مجازی به وجود آورده و جذب مخاطب ثابت یکی از عوامل موفقیت یک رسانه در طول چنین رویدادهایی به شمار می رود. گروه ورزشی مشرق نیز سعی کرد با توجه به ساعات پخش بازی ها و حجم بالای اخبار و نیز همزمانی با مسابقات لیگ جهانی 2014 والیبال که مخاطبان زیادی هم داشت، در این بازار رقابتی تا حد امکان و با تیم 3 نفره خود پاسخگوی نیازهای مخاطبین ثابت و غیر ثابتش باشد که امیدواریم در این راه موفق بوده باشیم، البته اگر حمایت مدیران عزیزمان را نداشتیم طی کردن این راه تقریباً غیرممکن می نمود.
پایگاه خبری - تحلیلی مشرق ذاتاً یک رسانه ورزشی نیست و ما با در نظر گرفتن ذائقه و میزان پیگیری مخاطبان خود اقدام به انتشار ویژه نامه جام جهانی 2014 برزیل نمودیم و حدود 2 ماه پیش از آغاز این رقابتها، گزارشها و مقالات خود را در قالب اخبار متنوع در دل این ویژه نامه منتشر کردیم.
10 روز مانده به آغاز رقابتها، از سرویس جداگانه ای به نام سرویس جام جهانی رونمایی کرده و تا حد امکان گزارشهای متنوع و نتایج کامل بازیها، اخبار تیم ملی ایران، اخبار سایر تیمها و گروهها، حواشی، تصاویر، فیلمها و خاطرات گذشته را به شما عزیزان ارائه دادیم و مورد استقبال نیز قرار گرفت. یکی دیگر از بخش هایی که از آن استقبال شد بخش نظرسنجی بود که در طول یک ماه 12 نظرسنجی درباره نتایج بازی ها و یا میزان علاقه مندی به یک موضوع صورت گرفت و مخاطبان نظرات خود را ارائه دادند.
حال با پایان این رویداد مهم و تلاش شبانه روزی گروه ورزشی مشرق، علاوه بر انتشار یک نظرسنجی (صفحه نخست سایت بالای آخرین عناوین) درخصوص ارزیابی شما مخاطبین درخصوص عملکرد خودمان، انتظار داریم شما عزیزان نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را ولو در حد چند کلمه، در قالب یک نظر بیان کنید تا در آینده از این نظرات به نحو مطلوب استفاده شود چنان که تا کنون نیز روند تغییرات و مخاطب سنجی بر اساس نظرات شما بوده است و ما خود را در دامنه رسیدن به قله مطلوب می بینیم.
پوشش اخبار و حواشی رویدادی به این عظمت و بیشمار یک فضای رقابتی را میان رسانههای مکتوب و مجازی به وجود آورده و جذب مخاطب ثابت یکی از عوامل موفقیت یک رسانه در طول چنین رویدادهایی به شمار می رود. گروه ورزشی مشرق نیز سعی کرد با توجه به ساعات پخش بازی ها و حجم بالای اخبار و نیز همزمانی با مسابقات لیگ جهانی 2014 والیبال که مخاطبان زیادی هم داشت، در این بازار رقابتی تا حد امکان و با تیم 3 نفره خود پاسخگوی نیازهای مخاطبین ثابت و غیر ثابتش باشد که امیدواریم در این راه موفق بوده باشیم، البته اگر حمایت مدیران عزیزمان را نداشتیم طی کردن این راه تقریباً غیرممکن می نمود.
پایگاه خبری - تحلیلی مشرق ذاتاً یک رسانه ورزشی نیست و ما با در نظر گرفتن ذائقه و میزان پیگیری مخاطبان خود اقدام به انتشار ویژه نامه جام جهانی 2014 برزیل نمودیم و حدود 2 ماه پیش از آغاز این رقابتها، گزارشها و مقالات خود را در قالب اخبار متنوع در دل این ویژه نامه منتشر کردیم.
10 روز مانده به آغاز رقابتها، از سرویس جداگانه ای به نام سرویس جام جهانی رونمایی کرده و تا حد امکان گزارشهای متنوع و نتایج کامل بازیها، اخبار تیم ملی ایران، اخبار سایر تیمها و گروهها، حواشی، تصاویر، فیلمها و خاطرات گذشته را به شما عزیزان ارائه دادیم و مورد استقبال نیز قرار گرفت. یکی دیگر از بخش هایی که از آن استقبال شد بخش نظرسنجی بود که در طول یک ماه 12 نظرسنجی درباره نتایج بازی ها و یا میزان علاقه مندی به یک موضوع صورت گرفت و مخاطبان نظرات خود را ارائه دادند.
حال با پایان این رویداد مهم و تلاش شبانه روزی گروه ورزشی مشرق، علاوه بر انتشار یک نظرسنجی (صفحه نخست سایت بالای آخرین عناوین) درخصوص ارزیابی شما مخاطبین درخصوص عملکرد خودمان، انتظار داریم شما عزیزان نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را ولو در حد چند کلمه، در قالب یک نظر بیان کنید تا در آینده از این نظرات به نحو مطلوب استفاده شود چنان که تا کنون نیز روند تغییرات و مخاطب سنجی بر اساس نظرات شما بوده است و ما خود را در دامنه رسیدن به قله مطلوب می بینیم.